Tagga halloweeen kalas!

Hejsan bloggen! Vaknade för ett antal timmar sen och började dagen med en morgon promenad med raffa. Sen har jag letat kläder inför kvällens halloween partaj. Jag har kommit fram till att jag ska vara leopard. Det var så fullt att vara häxa och vill vara någon fint. Så ska ha en leopard färgad shorsbyxdress på mig och så har jag gjort ett par leopard färgade öron själv. Sen ikväll blir det att måla nos och en överdriven sminkning på det. Det kommer nog bli riktigt kul ikväll, I hope!
Snart ska jag åka ner till centrum och köpa lösögonfransar och hämta lite saker hemma hos niklas. Sen ikväll kommer brudarna hit till mig och vi ska äta lite och föra inför kvällen. Sen bär det av hem till niklas på halloween fest, girls just wanna hade fun! Eller vad säger ni? Wooppaaa
Vi hörs senare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0