Tjockismys!

Hejsan bloggen! Ligger i soffan och verkligen tjockar i mig fet mat, jag ansåg att jag var värd detta efter en lång arbetsdag.. Har precis tryckt i mig en stoor chokladpudding och äter just nu massa chipt. Gott! Såg precis idol som är så jävla bra. Jag tycker om hon blonda amanda för hon sjunger bra och har en egen personlighet typ, ah men hon ska vinna tycker jag. Amanda som är brunett är också bra, men hon är mer som alla andra. Hon är inte speciell alls. Haha verkligen insatt, men så blir det när man jobbar om helgerna och blir trött. Då orkar man inte hitta på något skooojj, min energi räcker endast till jobb för tillfället. I'm going to be rich soon!! Mohaha..

Nu ska jag kollar klart på helenius hörna, jätte roligt nytt humor program!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0