Tooorsdag

Hejsan! När jag kom hem från skolan var jag tvungen att plugga.. Har behövt gjort ett naturkunskaps arbete om energi, men nu är jag äntligen klar! Emma är här och ska sova här hos mig och imorn ska vi upp och jobbaa.. Börjar tio och ska in till fridhemsplan så det blir ingen sovmorgon för mig. Så det blir att slita imorn, kom och köp prenumerationer av mig!! Emma tror att det är jätte lätt att sälja så nu ska jag visa henne hur mycket man måste slita! Mohahah.. Ska jag inte jobba så många timmar imorn, blir nog bara några få för är trött hehe. Det blir i alla fall  lite roligare att jobba imorn eftersom jag slipper att jobba själv. Det är as trist att behöva luncha själv, så nu får jag sällskap :D
Aja ser på fråga Olle nu som handlar om Fetisher, as konstiga grejer. Men i alla fall ska kolla så vi hörs igen imorn för ska sova sen när det slutar och det gör det snart. Puuss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0