Seg!



Hejsvejs! Igår var en trevlig kväll, den började med att jag och Linda åkte ner till centrum och gick till bar och bistro och tog en varsin cider. Sen kom moni, natha och towa och vi satt oss vid kanalen ett litet tag. När vi tröttnat på det så drog vi hem till en polare i österkär, där var det typ chillkrök. Senare på kvällen drog vi vidare till en fest nära där vi redan var och där spenderades resten av kvällen. Vid halv fyra ungefär kom min gulliga mamma och hämtade mig, tur så jag slapp gå hem själv!



Nu ligger jag helt utslagen framför tv'n Är helt sjukt trött och ska bara ligga och dö  i min soffa idag. Ikväll ska jag inte heller göra någonting, ska nog bara vara hemma och äta för mig själv. Det är bara jag hemma ikväll så det blir skönt, älskar att vara ensam! Det är när det blir mörkt det inte är lika kul längre.. aja en bra film börjar på tv nu så vi får höras om ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0