Söndagsmys!

Hejsan bloggen! Har haft en riktig myssöndag idag, dock mycket pluggande men mysigt i alla fall. Har bara legat och degat på soffan och kollat olika filmer idag och det gör jag fortfarande haha. Aja, det är söndag så då är det okej att göra absolut ingenting, det tycker jag i alla fall! Även fast det händer mycket myyycket oftare än det hehe... Nu kollar jag i alla fall på en film på fyran. Den verkar helt okej, men hänger inte riktigt med.

Imorn är det skola, kuuuul! Nej men det är ju typ kul, jag gillar min skola. Ska ta med mig god mat, så då blir det typ atomatiskt en bra dag. Min matlåda för morgondagen består av gott kött, potatis och goood svampsås MUMS!! Sen kanske jag ska ta med mig ullis present också, får se om jag kommer ihåg den. Kan ju alltid behålla den själv ;) Eller vad tycker du ulliiiiss??

Aja reklamen är slut nu och filmen börjar så hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0