Sooorrrryyy!

Hejbloggen! Förlåt för dålig uppdatering idag, men har haft så mycket att göra just nu när det gäller pluggg så har helt enkelt inte haft tid att blogga. Pluggar psykologi just nu, ett av de roligaste ämnena i skolan för att det är så lätt att förstå. Ska snart kanske börja plugga lite ekonomi, men funderar på att byta till sam sam för ämnena i den kursen intresserar mig mycket mer! Aja ni vill inte läsa om min skolaa jag vet, men har fan inget att skriva när jag går i skolan haha.


Idag i alla fall har jag tränat med moni efter skolan, vi körde först hårt på gymmet och sen gick vi på bas gymna. Det var mest gamligar där och sura tanter, men det var ganska jobbigt faktist i alla fall. Det finns många hurtiga tanter också! Efter det hämtade min mamma oss och jag åkte hem och åt god middag och sen dess har jag varit på mitt rum och pluggat. Är sjukt trött så ska plugga klart nu och sen sova!

Kul bild som ploppa upp på facebooks nyhetssida, long time agoo..
jag är då den långa blondinen för er som inte vet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0