Snart så!

Hej! Tittar just nu på tv och sitter och fantiserar om resan som snart ska bli av. Vi åker 11 maj så det är inte långt kvar nu. Längar som fan!!! Det kommer bli awesome med hanna pyttipanna i Kos! Jag har hört väldigt bra saker och det ska tydligen vara jätte fint där och nattlivet ska vara riktigt bra. Så det blir nog toppen! Ska försöka filma så mycket som möjligt av resan och sen så klart ta jätte mycket bilder. wiiiiiiiiii vad jag längtar, vill åka nunununuu. Det är bara 23 dagar kvar!!!! Det känns som att det händer väldigt mycket i mitt liv just nu och det är både bra och dåligt för har lite svårt för att hinna med skolan och träningen just nu men det är bara skärpa sig för har tid egentligen. Jag blir bara så trött av att göra så mycket saker hela tiden, är inte van haha. Jag ska komma igång med mitt nya jobb nu bara. Det är jätte kul att jag ska börja redan imorn! ¨
Här är en härlig bild från thailand i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0