Bra koll!

Hello! Sitter just nu på tåget på väg tillbaka. Jag har varit på jobb intervju och det verkade som ett jätte trevligt jobb förutom att de inte hade någon koll alls. Jobbet var ett heltidsjobb och inte deltid så de hade antagligen inte ens läst mitt cv eftersom där står det att jag söker deltid eftersom jag går i skolan. Men aja sälj jobb finna det gott om och det är inte svårt att få, men nu ska jag satsa på att jobba med annat utanför försäljning så det är bara sätta igång att söka fler jobb!

Nu ska jag fika med mami och sen träffa Emma! Haha känns så fult att ta kort när jag sitter på tåget, men tur att det är lite folk. Här är jag nu i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0