Onsdag!

Hello vänner och förlåt för den dåliga uppdateringen, men har varit sjukt trött nu i flera dagar. Ikväll skulle vi ha kos reunion med brudarna, men det blir ingen på grund av att ingen orkar ta sig ut i detta dåliga väder så ikväll ska jag fila på mitt cv och träffa raffa. Hon har äntligen kommit hem efter att ha varit i polen i några dagar, men om fyra dagar drar hon iväg igen till Spaninen, fuck her!!!!! Jag vill också utomlands! 
 
Idag har jag bara slappat, får alltid så ont i huvudet när det regnar och åskar så jag har bara hållt mig inne. Nu ska jag ta en promenad ner till favoriten med Raffa och köpa lite goda saker! Det behövs i det här skit vädret!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0