Kommer få mardrömmar!

Hello! Sitter och gör mitt psykologi arbete. Jag ska redovisa om barn som mördar och så har jag hittat en video som jag även ska visa och det är as läskigt. Jag kommer få mardrömmar i natt, de hemska små barnen kommer försöka komma och mörda mig i natt känner jag!! Kan lägga upp filmen här imorn, vill inte göra det idag i fall någon klassis tjuvkollar för då blir det ju inte lika intresant att lyssna på mig imorn. Blää det är så hemskt ämne jag har valt. Det finns verkligen små barn som är psykopater och det har funnits några stycken här i Sverige.. Läskigt!! Nu ska jag bara komma på vad dem kan lida av, så tillbaka till pluggandet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0