Mitt nya liv!

Hejsan vänner! Har varit hemma från skolan idag och sovit och kollat ph hela dagen. Måste även börja plugga! Imorn hade jag då tänkt att mitt nya och nyttiga liv börjar. Och ja den här gången får jag inte ge upp eller som att jag någonsin lyckats börja. Nej men jag ska börja äta nyttigare och börja röra på mig. Jag sitter och söker på internett för olika övningar där man tränar rumpan så jag ska försöka göra lite varje dag och sen när det blir varmare hade jag tänkt att börja cykla till tåget varje dag dit och hem. Men just nu är det för kallt och halt för det. Vissa dagar när det inte är för kallt kan man faktist gå! Sen blir det väl att besöka gymmet oftare. Jag har ju gymkort, men har använt det två gånger sen nyår.. Nej men om jag ska lyckas nå resultat innan sommarn är det på tiden att börja nu! Plus att jag ska nog sluta med mina p-piller. I alla fall ett tag eftersom jag har gått upp så himla mycket sen jag började äta dom. Visst har jag velat gå upp i vikt, men nu vill jag faktiskt inte gå upp mer! Nu ska jag fortsätta söka på rump övningar och sen plugga! Skriver mer senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0