You're never gonna changes bitch!

Hej! Ligger i min säng just nu och funderar över saker. Mitt liv är inte precis som jag vill att det ska vara. Jag uppskattar ingenting längre och är mest för mig själv. Jag tycker det är så jävla skönt att bara vara ensam och slippa alla andra! för vissa människor förändras verkligen aldrig och ja det är negativt! Jag längtar verkligen till när jag har råd att flytta hemifrån. Tänk vad skönt att bo ensam. Eller ja jag är ganska mörkrädd, men i alla fall. Jag tror inte jag skulle känna mig ensam utan jag skulle nog bara tycka det var skönt! Jag vill bara få jobb så jag kan göra allt jag vill!!! Men ja det är ju svårt. Jag vill inte jobba på donken, men snart söker jag nog dit i alla fall.. Nu ska jag kolla ph, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0