John blund var är du???

Bläääää, kan inte sova. Har verkligen gjort allt för att försöka somna, till och med räknat får. Ja ni förstår.. Jag är ju trött så varför kommer inte John blund och hälsar på??? Kom hit nu vafan! Jag vill ju gå till skolan imorn, men om jag inte får sova då fungerar inte jag. Jag blir som en sur liten skit unge när jag är trött.. Så akta er alla i skolan imorn morrr!! :D plus att det känns som om jag har feber just nu, men jag inbillar mig säger bara. Fatta att jag ska upp halv sju. Det är om fyra och en halv timme, deprimerande! Jag kommer aldrig orka gå upp imorn, plus att jag måste tvätta håret. As jobbigt, men vill inte gå till skolan med fettigt hår, inte första dagen i alla fall. Sen bryr jag mig inte, jag skulle kunna gå runt i pyjamas i skolan. Gud vad skönt, måste prövas!! Godnattt, kanske skriver senare igen. Allt hänger på min trogna vän John! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0