Soooova!

Jag ligger just nu i sängen och försöker sova, men jag kan inte för jag är så arg och ledsen! Är så jävla trött på allt och alla. Det finns ingen att prata med i denna stora värld och om det inte vore för skolan skulle jag flytta direkt. Skulle hellre bo hos min mormor ute i skogen i vimmerby än i denna hemska håla! Folk här har verkligen ingen respekt och är så sjukt själviska. De älskar att gotta sig och ha det roligt, men de kan aldrig göra ett skit för någon annan!
Jag har länge tänkt på vilka jag umgås med och inte och just nu finns det inte många värda att lägga tid på. Jag skulle lika gärna kunna stå ensam och må så mycket bättre!

Jag brukar drömma mig bort ganska ofta om att bo på ett helt nytt ställe. Det spelar ingen roll om det är i Sverige eller inte, men jag träffar nya vänner och flyttar dit. Drömmarna handlar egentligen inte om mycket, men det handlar om just det där att få vara lycklig. Det är en dröm att få vara det. Här hemma är jag bara arg och ledsen hela tiden. Det va det som jag älskade med kos, jag kände mig så himla glad när jag va där! Därför ser jag verkligen fram emot att få åka tillbaka!

Imorn ska jag i alla fall grilla med min stora syster och hennes vänner i stan. Så jag hoppas det kan muntra upp mig! Hon får dela med sig lite av hennes vänner tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0