Buhu!

Godmorgon! Vaknade för ett litet tag sen av att jag knappt kunde andas, jag är jätte förskyld. Buhu, jag hatar att vara sjuk! Så just nu ligger jag i soffan med en stor kopp te och kollar på kung fu panda 2. Jag hoppas jag blir bättre tills imorn för jag orkar inte komma efter i skolan!

Igår var jätte trevligt! Jag jobbade som sagt. Det var ett par som var ny gifta så de hade varit på någon slags kryssning och ätit middag och sånt. Sen skulle de ha efterfest hemma och det skulle jag fixa. Så jag gjorde drinkar till alla, tände marchaller och ställde fram massa saker. Det var lätt tjänade pengar för det var ett roligt jobb som jag gärna gör om!

Nu ska jag göra mig lite frukost och sen tycka synd om mig själv för att jag är sjuk!!


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Vinnarna + ny omgång igång!
Delta gärna igen :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

2012-09-09 @ 19:13:50
URL: http://linnhahne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0