Lördag!

 
Hello vänner! Idag efter frukost åkte jag till arninge med papi och fick med mig tre par skor. Var på skopunkten och dom har väldigt dåligt utbud där. Det är faktiskt väldigt fula skor där, men jag lyckades hitta tre par som jag tyckte om. Nu har jag precis ätit lunch och ska plugga lite och sen vandra ner till favoriten och köpa lite lördagsgodis. 
 
Igår tog jag det bara lungt förutom att jag gymmade. Det är nog det jobbigaste jag har gjort eftersom jag fortfarande är förkyld. Jag kunde knappt andas när jag körde kondition, men jag lyckades köra mina 20 minuter spinning i alla fall. Nu ska jag vänta med träningen till jag verkligen är frisk och jag hoppas det blir imorn! 
 
 

Kommentarer
Postat av: linnhahne.blogg.se

Vinnarna + ny omgång !
Delta gärna igen :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1.html#comment

2012-09-16 @ 20:08:38
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0