Onsdag!

Hej vänner! Blogg appen är ju cp så det är därför jag inte har bloggat, men nu satt jag på min kära dator. Idag var jag på tingsrätten med klassen och vi såg ett fall om våld mot tjänsteman. As mesigt fall för killen hade typ inte gjort något! Så jag hoppas han blir fri osyldig. Sen gick vi till Sawadee och jag lyxade till det med tre små rätter, muuums! Dyrt, men lätt värt det! 
 
Just nu tar jag det lugnt framför tv'n i min älsklings soffa. Mamsen kollar Dallas och jag försöker få ihop ett blogg inlägg till er. Jag har typ inget att skriva om. Snart ska jag i alla fall ut och promenera lite och sen imorn har jag sovmorgon till tolv. Skönt! Funderar på att dra till gymmet innan skolan då, men vi får se för det öppnar tio så man får stressa så mycket.
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0