Måndag!

Hello! Blogg appen fungerar ju aldrig som vanligt och har inte orkat gå in på datorn. Jag är verkligen aldrig inne på datorn förutom när jag pluggar och det ska jag ju göra nu.. Min helg har varit awesome! Fredagen  var jätte rolig och det hände ju så mycket sjuka saker!!! Hahah, skrattar för mig själv när jag tänker på allt som hände den kvällen. Kom nio på morgonen dagen efter så ja det blev en lång kväll. I lördags hade min lillsis fest här hemma så jag var här och vaktade och höll koll på alla små fjortisar. Fan vilka drägg det finns haha! Det blev en nykter kväll för mig så det var lite långtråkigt att sitta uppe till tre, men julia verkade ha det jätte kul så det är ju det som räknas! 
 
Igår sov jag hela dagen eftersom jag endast sov tre timmar dagen innan så jag var helt slut! Låg hemma och åt skit hela dagen. Idag skulle jag åkt till skolan, men jag kom verkligen inte upp. Jag vaknade vid sju av väckarklockan och var jätte arg. Jag hade drömt något så när jag vaknade var jag verkligen as arg, speciellt på min mamma haha. Undra vad jag drömde? Jag har verkligen börjat drömma hela tiden så ibland när jag vaknar vet jag inte riktigt om det har hänt eller om det var en dröm. Sen somnade jag om och drömde världens bästa dröm!! Åh jag var jätte lycklig, men ja sen vaknade jag haha!! Gick upp för en timme sen och har verkligen sovit ut! Så jävla skönt!! Ska precis sätta igång med pluggandet!
 
Gjorde även precis ett evenemang om min födelsedag så alla måste osa hehe! Vill ha med alla tjejerna när jag fyller år, bjöd 21 tjejerna. Trodde inte jag kände så många haha? Men bjöd alla jag ville ha där, så på min födelsedag ska jag bjuda på lite snacks och fördrinkar och sen blir det utgång för dans hela natten lång wihooo!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0