Sun!

Hello! Ja vad ska jag skriva, idag har jag pluggat och kollat på tv typ. Var även ute i solen ett tag och shit vad varmt och skönt det var. Hoppas verkligen våren kommer snart på riktigt!!! För det borde fan bli sommar snart!?  Sitter just nu och pluggar filosofi, men känns som att inget fastnar. Jag sitter och tänker på london och jävlar vad jag längtar!! Det är 33 dagar kvar och det är typ långt, men tiden går så fort nu för tiden. Jag och min bästis kommer ha det så jävla roligt!! Vi ska shoppa hela dagarna och dansa loss hela nätterna, sova kan man göra när man kommer hem! 
Jo juste mina vänner, ladda ner snapchat. As töntig app där man skickar bilder till varandra, men det är kul och just nu har jag tre vänner. Det betyder alltså att jag sitter och terrar dom med 10000 bilder varje dag. Nu måste jag göra mat för hungrar ihjäl, tjingeling så länge! 
 
Last summer in Kos, 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0