I'm back!

Hello! Jag har som sagt inte orkat blogga på typ en vecka, men nu är jag tillbaka! Det är inget speciellt som hänt. Kryssning förra veckan, filminspelning i veckan för ett skolarbete och igår kom äntligen Raffa hem!! Jag har inte träffat henne på ungefär en månad!?!?

Igår hade jag bara en lugn fredagskväll. Skulle egentligen åkt till Norrtälje, men eftersom jag har planer för ikväll och börjar bli en gammal tant så orkar jag inte festa två dagar i rad. Så det blev att stanna hemma!

Just nu? Ja jag vaknade precis och ska väl gå upp och göra lite frukost och bädda ner mig framför pretty little liars. Jag började se serien igår och den verkar sjukt bra!!! På en vecka har jag redan sett klart två säsonger av Paradise hotell, en svensk och en norsk. Norska Paradise hotell är så mycket bättre!!! Så jag går runt och pratar norska här hemma just nu efter det är dom jag umgåtts med de senaste dagarna. Well well, nog med bullshit skrivandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0