Dags att åka hem!

Godmorgon! Sitter just nu på tåget hem. Känns inte kul att åka hem! Det var så skönt att bo själv i två veckor och träffa nya vänner. En helt ny start helt enkelt! Ser verkligen fram emot att skaffa en egen lägenhet! Det händer förhoppningsvis snart. måste bara ha råd! Nu blir det hem till verkligheten. Ska jobba i 4-5 veckor. Däremot när jobbveckorna är slut så kanske jag åker tillbaka, men då kommer jag inte få lägenheten för mig själv eftersom syster kommer tillbaka från new york imorn.

Jag längtar till slutet av augusti. Då kommer juli lönen och jag är ledig om jag inte tar några jobbpass. Då vill jag göra allt. Bland annat resa och åka på roadtrip med alla gosisar som fixat körkort! Känns som om det bara är jag kvar snart..!

Nu ska jag sitta och filosofera(heter det så?) på tåget i väntan på att tiden ska gå fortare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0