Det där med att inte bo hemma..

 
 
Har haft väldigt dålig fantasi när det gäller mat så ja nu har jag ätit fläskkottlett till middag fyra dagar i rad, men det bara blev så när jag handlade. Som tur har jag handlar lite annat inför helgen. Köttfärs så tänkte göra tacos, men eftersom jag bor själv så kommer det räcka några dagar haha! Förhoppningsvis får jag sällskap till helgen eller nästa vecka, men har inte riktigt bestämt mig hur länge jag ska stanna. Om ingen kommer ner så kommer jag åka hem. Annars stannar jag nog hela nästa vecka också. Ska även försöka hitta jobb här. För vill ta över lägenheten när emma vill flytta till stockholm igen. Vet inte riktigt när det kommer hända, men flytta hemifrån är i alla fall mitt mål detta år. Eller om det blir att packpacka i thailand i några månader framåt november. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0