Mot Lund!

Hello! Sitter just nu i bilen påväg till Lund. Min syster tar master examen imorn så det måste ju firas. Det jobbiga är att det tar typ 7h dit och min familj älskar verkligen att gnälla på varandra!! Går typ hellre till Lund!! Har som tur headset och har även laddat ner en film. Så om jag inte pratar med någon i min familj överlever jag kanske. Så idag ska vi bara försöka komma fram! Imorn blir det att fira och utgång i Lund eller Malmö kanske?
Jag hoppas min syster bor fint! Har aldrig varit hos henne förut fast hon bott där i två år, upps! Men har tänkt åka dit, men det har aldrig blivit av. Jag ska i alla fall få låna hennes lägenhet i två veckor när hon åker till new york! Hur najs!!! Hoppas någon vill följa med, det är sista veckan i juni och första i juli! Någon som kan? Annars åker jag dit själv och hänger med syrrans vänner! Jag tjatar ju om att jag vill flytta hemifrån så då for jag göra det i två veckor!
Nu ska jag kolla film! Puss å hej! Kommer hem på onsdag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0