fittförskylning!!

Jag har blivit förkyld, alltså riktigt förkyld eller jag känner typ att det är påväg. Blir ännu mer stressad nu. Jag måste ju vara på topp på fredag och även imorn då allt ska förberedas! Jag blir fan arg, jävla cpförkylning. Vad vill du mig!?!?!? Kul om man ska gå runt och må dåligt på studenten, FÖRSVINN FÖRSVINN!!!
 
Idag har vi i alla fall handlat. Så all mat förutom färskvarorna och systemet är fixat så det är skönt att ha det gjort! Sen jobbade jag och har nu fått mina sommartider och det ser bra ut! Kommer jobba ganska mycket i sommar så det betyder moooney!
Imorn ska vi spreja våra lakan till flaket, dock har vi inte kommit på någon slogan än, men det löser sig! Jävlar vad taggad jag är!!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0