Läggdags!

Nu blire läggdags för mig, ska försöka sova tidigt för en gångs skull. Skulle behöva det så jag blir utvilad inför morgon dagen. Haha lol som att jag behöver vara det, det är inte jobbigt att gå till skolan. Bara irriterande att stå ut med alla jobbiga klasskompisar som aldrig kan sitta still eller vara tysta.. Tre veckor i indien med dom, stor längtan! Nej, men längtar faktist. Bara två veckor kvar imorn. Haha vadå längtar, är typ livrädd :D Någon som kan rädda mig där ifall jag blir bortrövad eller dör av någon sjukdom? Trodde inte de va..
Imorgon tänkte jag börja med hiss och diss lista eftersom jag vill vara precis som alla de andra storbloggarna! Jag vet att jag kommer lyckas bli stor, ni ser redan nu hur snygg min blogg är!? Kul att det inte var någon som komenterade mitt inlägg om att jag behövde hjälp med design, nu vet jag att jag har själviska läsare :'(
Godnatt folket!

Jag och moni under vår skönhetssömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0