mina läsare = efterblivna!

Hejhej, har besöks rekord!!! 36 läsare, det är ju många :D Men måste säga att ni är efterblivna som tyckte jullans header var snyggare, sårad.. :'(
Förlåt mina fina läsare för dålig uppdatering, har jobbat idag och ätit mycket. Det tar tid att äta för det är mycket gott och då äter man mycket. Har lust att starta en matblogg, alla kända bloggare bantar för mycket. Mat är fan bäst, går inte att leva utan. Det är i för sig en självklarhet, men vem fan kan leva utan CHIPS!?
Nu ska jag ut och möta jojjoooo och så måste jag ringa monky som försöker få med mig till favvan, men det orkar jag inte. Mat + lathet = bästa livet!
Tjo hej!

Jag och min mobbade vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0