Fikat med brudarna.

Helloo, kom precis hem efter en lång dag i skolan, har haft två långa lektioner med engelska och religion idag.. och har även lunchat på donken idag med mina klassisar, det blev två cheesburgare. Billigt och gott! Sedan åkte jag till mitt fina lilla centrum och fikade med Raffa, Line och Fredrika. Har saknat er brudar, vi måste börja umgås mer igen!
Nu är det äntligen helg för mig i alla fall, tycker synd om er som även går i skolan på fredagar. Tror det blir bio ikväll med vänner, får se om det blir av. Annars blir det väl slapp framför tv'n. Har ännu inga planer för helgen, men det dyker väl upp något kul hoppas jag. Vi hörs lite senare.

old times with the girls


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0