14 mars, grattis monkan!

Tjenare!! Idag har jag först varit i skolan, kuul va? Sen blev det en fika med Hanna i centrum. Chailatte & chokladboll <3 coco! Seen drog jag hem och tänkte ta det luugnt, men nej det fick jag inte. Gick och mötte Hanna som saknade mig och bestämde sig att sova hos mig istället för att åka hem. Neeej, men hennes buss gick inte. Vi har kollat big brother och ätit god mat, snart ska vi gå ut och möta födelsedagsbarnet monkan. Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday happy birthday happy birthda to you!!!
Vi måste dock skynda oss hem sen för 22.00 är det big brother igen. YEY!! Älskar det :D

Jag och födelsedagsbarnet!


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0