torsdag, fredag & lördag

Heelllooo! Sorry för sämst uppdatering, men har helt enkelt inte orkat blogga. Har kännts helt meningstlöst. Kan i alla fall ge er en uppdate om vad jag gjort de senaste dagarna.

Torsdags:
På kvällen blev det en mysig fika med Line på café 60, blev en stooor kopp chailatte och hallon cheescake. Jag varnar er cheescaken var skit äcklig, köp inte det! Haha och det kostade 45 späänn. Som att inte det är svindyrt, i alla fall för mig. För det kan man köpa en hel lunch lixom och inte en äcklig mjuk kaka. Det blev i alla fall en kväll med massa skit snack och skvaller. Älskar att sitta och skvallra och fika, det är så mysigt.

Fredags: På dagen gjorde jag inte ett skit som vanligt, åt och kollade på tv för att vara exakt. Min kväll började med att jag åkte hem till Lina, vi gick och mötte hennes mamma vid norrgårdsvägen och gick senare till tåget. Åkte till rydbo till några trevliga grabbar och flickor. Drack lite och var där i kanske 1 timme. Tog sedan tåget tillbaka och gick hem till lina för kisspaus haha. Vi mötte upp en trevlig brud som hette mathilda och gick sen hem till micke för att fortsätta vårt festande. Där stannade jag allt för länge och traskade hem vid fyra för orkade inte vänta på bussen. Det var skit läskigt att gå hem!! Fick för mig att en vit volvo följde efter mig.. Sen slutade min kväll med nudlar och sen sängen.

Lördag: Vaknade precis och ska ta en dusch. Känner mig ganska ofräsh eftersom jag somnade med mina kläder på igår och borstade inte ens tänderna, usch! Måste börja fixa mig för ska på båtmessa idag i älvsjö, faktist kul! Ska leta efter en bra båt förarbevis kurs eftersom jag ska få båt till sommarn. Man kan göra massa grejer på messan som t.ex. snorkla och kolla på väärsta stora båtarna. Grymt snygga brukar dem vara. I vanliga fall brukar jag jobba på messan, men min  pappa ställer inte ut denna gång.

Nu måste jag hoppa in i duschen, vi har bråttom.


Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0