Sovdags!

Hej vänner! Igår jobbade jag först på dagen och sen efter jobbet åkte vi hem till min morbror för att fira hans födelsedag. Där bjöds det på god mat och dryck, tacos faktiskt. Lite udda på ett 60års firande, men gott! Det var även trevligt att träffa lite släktingar! Efter middagen blev jag upphämtad av Natha och Thowa för att hänga lite. Vi tog ett glas vin och hade tjej myskväll. Därefter drog vi alla åt varsitt håll hem!

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade upp med en jobbig förkylning så har känt mig lite seg och dålig hela dagen. Klockan fyra började jag jobba och trots min förkylning bestämde jag mig för att gå till jobbet. Det tog 40minuter ungefär så det var en skön promenad! Som tur fick jag sällskap av mamsen som skulle hämta bilen hos min morbror, annars hade jag nog inte orkat gå.
Efter jobbet blev jag hämtad av mamsen för att åka hem och slöa lite framför tv'n med te. Nu ligger jag i sängen och tänkte försöka sova. Imorn börjar en ny vecka och jag ser verkligen inte fram emot det. Men måste gå i skolan hela veckan eftersom jag missade hela förra.. Så godnatt!

Trackback
RSS 2.0