Trött!!

Hello! Idag har jag inte gjort ett piss förutom att ha sovit och ätit hela dagen. Jag har varit helt slut efter två partykvällar med raffa. Är fortfarande typ taggad och skulle lägg kunna gå ut idag igen, men plikten kallar... imorn väntar skola och första dagen på jobbet. Wiho!! Jag har verkligen längtat till att börja jobba där igen! 
 
Idag har jag som sagt inte rört mig en meter förutom en promenad på kvällskvisten. Var tvungen att snacka av mig lite om gårdagen hehe.. ! Vid tio tiden kom jag dock på att jag har redovisning imorn så har en hel del att göra. Wiho ser verkligen fram emot att sitta uppe inatt... bläää vill sova så jag är pigg till jobbet efter skolan! 
 
Här har ni en drägg bild från i fredags! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0