Livet leker!

Hello! Det har inte gått att ladda upp bilder på bloggen därför har jag skitit i att blogga helt. Nu har jag bytt hotell vilket betyder bättre internet. Första veckan här i Thailand är nu slut och tiden har gått så fort!! De första dagarna spenderade vi på stranden. Sen fick jag spendera två dagar på hotellet pga magsjuka! På riktigt det värsta jag varit med om! Igår var vi på något som kallades fyra öar och snorkling så vi var ute på havet hela dagen.

Idag har vi bytt hotell. Vi kände för att variera lite och det här är så mycket lyxigare! Jag och emma bor i en liten villa precis bredvid poolen och havet. Hur mysigt som helst!

Just nu är klockan sex här så jag tänkte ta en siesta eftersom jag solat hela dagen och är lite pömsig. Men nu kommer jag i alla fall uppdatera mer igen! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0