My day!

Hello! Imorse gick jag upp klockan åtta och åkte hem till Camilla för att passa hennes barn. Vi hade en jätte trevlig dag! Hon har så gosiga ungar. Sen åkte jag hem och sov. Sova är typ det enda jag gör känns det som. Jag hade lätt haft ångest över att skolan börjar på tisdag om det nu inte hade varit så att jag åker till thailand nästa lördag, wiiii! Däremot har jag en del plugg som måste göras som jag inte orkar ta tag i, men som raffa skulle säga yolo. Orkar inte med sånt nu. Nu på kvällen har jag haft film mys med familjen och bara slappat. Imorn väntar en lååång jobb dag. Jag ska jobba min första natt så är ganska nervös. Börjar tre imorn och slutar tio på morgonen dagen efter. Men det ska nog gå bra! 
 
Nu tänkte jag sätta på en film och har även bestämt mig för att börja blogga lite oftare igen. Så ses snart, puss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0