Happy!

Godmorning! Har haft det så jävla bra dom här veckorna i Lund så vill inte åka hem!! Hemma väntar det riktiga livet med jobb och vanliga tider. Igår följde jag med tjejerna ut igen, men det blev en nykter utgång för mig för är fan lite trött på festandet. Så det är väl det som är skönt med att komma hem till lite rutiner. Efter så kom Mr. V hit igen så jag slapp sova själv. Vaknade för någon timme sen och idag ska jag väl slappa och försöka sova lite. Imorn på morgonen åker jag hem igen och det känns väl sådär. Kommer sakna mina nya vänner här! Skåningar är verkligen trevliga gämfört med dryga stockholmare! Men jag kommer tillbaka senare i sommar förhoppningsvis! Det känns så skönt att man gått ut skolan och jag kan göra vad jag vill! visst att jag har jobb hemma, men eftersom jag inte jobbar heltid så finns det ändå så mycket frihet! Åh ser verkligen fram emot ett eller två år utan plugg! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0