Nervös!

Hello! Kan fortfarande inte riktigt förstå att jag tar studenten på fredag, fyra dagar!? Jag är as taggad, men typ nervös för livet. Det är så mycket jag vill göra och nej jag kan inte göra allt samtidigt så vart ska jag börja? Såklart ska jag fortsätta jobba där jag jobbar nu, för utan pengar kommer jag ingenstans, men efter sommarn så har jag förhoppningsvis lyckats spara ihop en slant så då jävlar ska det hända saker!

Men nu ska jag bara fokusera på den stora dagen på fredag! Idag finns det inte så mycket att göra, jag är ledig så blir väl att planera lite mer. Har skrivit mat och dricklista så imorn förmiddag ska vi handla allt. Sen blir det jobb! På torsdag ska vi fixa allt i skolan. Allt till flaket och brunchen i skolan och sen ska jag på manikyr och pedikyr. Sen är det fredag, wooopppaaaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0